Reis mee met de VW T3

Welkom!

Hallo en welkom opons reislog van de knal oranje VW T3!

Ons doel is om als wij 8 juli ons diploma hebben ondertekend met ons hippe hippie busje naar de Noordkaap te reizen! Twee.. drie.. maanden, net hoeveel tijd we nodig denken te hebben.

En via deze log kan iedereen op de hoogte blijven van de ontwikkelingen van de bus, die nu van personenbus aan het transformeren is naar een camperbusje. Eenmaal op reis zullen we proberen af en toe wat updates te geven.

Groetjes,

Robbert en Eva

Antoinette te Wierik

Hallo Eva,

Hoever zijn jullie, zijn jullie startklaar? Fijne vakantie en veel plezier.

gr

Antoinette

Hans

Hoi Eva en Robbert,
Ik hoor dat het dit weekend gaat gebeuren, lekker spannend, on the road, laat gebeuren wat er op je weg komt, dit zijn de dagen waar je nog lang aan terug zult denken. Veel plezier en long may you run.

Gegroet, Hans

Mieke de Laat

Leuk om jullie reisverslag te lezen, en ons zo een beetje met jullie mee te laten reizen.
De foto's completeren het geheel.
Ik lees niets over kou, maar zo ziet het er wel uit.
Nog veel succes en hou het busje heel!

Pa/Ma

Hallo Robbert en Eva,
Leuk om steeds te lezen wat jullie allemaal beleven. Ook de foto's zijn leuk om te zien. We zullen vast een paar avonden vrij houden om straks alle foto's te kunnen bekijken. Nu op naar de Noordkaap. Nog een fijne tijd verder en geniet nog maar een poosje van dit prachtige land.

Groetjes Pa en Ma