Reis mee met de VW T3

We zijn weer thuis

Zondag 31 augustus

Lekker van het mooie weer genoten en Robbert is weer even wezen vissen. Nog een wandeling gemaakt waarbij we helemaal verbaasd waren of een in onze ogen zwerfhondje. Hij bleek toch een baasje te hebben, het zielige beest.

Maandag 1 september

De slechte band laten verwisselen, de nieuwe band verwisseld met de rechtervoorband en daar gingen we weer op pad. Nu zonder trillend stuur! De reis ging ineens veel sneller dan verwacht. 's Avonds in Duitsland (tegen onze principes in) een camping gezocht en uit eten gegaan. Was nog een hele wandeling, maar gelukkig mooi weer.

Dinsdag 2 september

De Nederlandse grens bereikt! Maar even naar huis gebeld of we mee konden eten, en zo zaten we 's avonds weer ‘als van ouds' thuis. Alsof de tijd voorbij is gevlogen.

9500 km,
gemiddeld 1:10
2 liter olie,
en 2 potten jam

Het was een schitterende reis, zoveel moois gezien!

Iedereen bedankt voor alle leuke berichtjes,

Wij zijn zeer benieuwd wie er volgend jaar allemaal naar Scandinavië op vakantie gaan!

Groetjes,

Robbert en Eva

Psst, de bus is te koop!

Hans

Tsjonge, inderdaad, time flies when you're having fun! Weer veilig thuis, zijn de ouderen ook weer blij, Dolly had het er vaak over. En nu ? Aan de slag denk ik, net als de rest van de loonslaven, mezelf daar niet bijrekenend, kan free-lance hoog aanbevelen. Anyway, welcome home en veel succes. Gegroet, Hans

Dekker

Je moet die bus niet verkopen joh!!!
Volgend jaar naar Dubai!! gezellig!!!!

Mathieu

Heb net een t3 camper busje gekocht, hoop snel ook zo'n leuke reis te maken! nog tips?

Anneloes van der Kolk

Hoi Robbert en Eva,

Bij toeval stuit ik op jullie site. Nadat mijn vriend (25) en ik (26) vorig jaar drie maanden per camper door Nieuw-Zeeland hebben gereis hebben we besloten dat we zelf ook een camper wilden kopen. Zo gezegd zo gedaan en onlangs hebben we ook een T3 gekocht en we willen er deze zomer mee naar Noorwegen. We willen via Denemarken en Zweden (in 2010 geweest) naar Noorwegen en dan ook de Noordkaaproute volgen. Wat geweldig dus om jullie site tegen te komen. Eindelijk ook eens een jong stel dat per campertje op vakantie is gegaan! Er zijn natuurlijk genoeg sites met tips en trucs, maar doorgaans zijn er niet zoveel jonge stellen die per camper reizen. Omdat je jong bent reis je mijn inziens toch net wat anders dan wanneer je wat ouder bent (minder budget, meer avontuur, sneller 'tevreden'). Bedankt dus voor jullie mooie verhalen en foto's. Ik krijg nu nog meer zin om op pad te gaan.

Groetjes,
Anneloes