Reis mee met de VW T3

VW T3 de status in juni!

De nieuwe voorstoelen!

Reacties

Reacties

marcia

mooi die stoelen, waar hebben jullie ze vandaan?

Marga

Graag zou ik ook willen weten waar ik goede T3 stoelen zou kunnen krijgen. Mijn T3 uit 85 ben ik nu aan het opknappen!
Maar stoelen ontbreken nog... :-) Graag antwoord! Dank!
Veel groetjes en fijne DaG nog!
Marga :-)

ivo

Ben ook op zoek naar voorstoelen met hoofdsteun.
Waar zou je die kunnen vinden?

gr ivo

marcia

marktplaats..

Ben Hoste

Beste, waar heb je de voorstoelen nu vandaan? je zou er hier veel een plezier mee doen including me.

Dank bij voorbaat,

Ben.

Eva

Sorry, ik zie de reacties nu pas. De stoelen zijn van een Toyota Verso. Deze kwamen bij een Toyota dealer vandaan. Succes!

mars

2 jaar te laat

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!